poniedziałek, 31 grudnia 2012

21 ponadczasowych zasad reklamy

David Ogilvy, światowy specjalista od reklamy powiedział: "Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą."

Wziąłem sobie do serca tę radę, gdyż zajmuję się reklamą. Przeczytałem 8 razy książkę "Naukowa Reklama".

Jakiś czas temu zdziwiłem się, kiedy trafiłem na stronę, gdzie Złote Myśli udostępniły tę książkę za darmo. Wystarczy dopisać się do listy subskrybentów biuletynu wydawnictwa.

Jeśli chcesz za darmo otrzymać legendarną książkę: "Scientific Advertising. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych", wejdź na tę stronę.

Życzę inspirującej lektury. I proszę o Twoją opinię po przeczytaniu książki. Dopisz ją w komentarzu pod tym wpisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz