środa, 23 stycznia 2013

Stan emocjonalny jako kluczowy element wyników

1.Stan emocjonalny (kluczowa umiejętność w pracy)

Gdy musisz wykonać mnóstwo podobnych telefonów, może to stać się nużące. Klient, do którego dzwonisz może wyczuć w Twoim głosie znużenie i odnieść je do siebie. Zadbaj o swój stan emocjonalny. Stany emocjonalne ułatwiające prowadzenie rozmów to: radość, ciekawość entuzjazm, pewność siebie.

ĆWICZENIE - Kotwica bezpieczeństwa

Wykorzystaj skojarzenia. Będąc w odpowiednim stanie emocjonalnym weź telefon do ręki, popatrz na niego, wybierz numer do siebie i posłuchaj kilku sygnałów. Rób to, gdy znajdujesz się w pozytywnym stanie emocjonalnym. Dzięki temu skojarzysz odczuwane emocje z aparatem telefonicznym.

ĆWICZENIE - Stan emocjonalny

Stosuj podane niżej pytania w chwilach, w których potrzebujesz dostępu do wybranego stanu emocjonalnego. Wypisz kilka przykładów odpowiedzi na pytania. To pozwoli ponownie poczuć wspaniałe emocje skojarzone z tym doświadczeniem.

Co sprawia Tobie radość? Jakie doświadczenie najlepiej pamiętasz? Przypomnij sobie szczegóły: co wtedy widziałeś, słyszałeś, czułeś i myślałeś?
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
słuchanie radosnej muzyki (utwór Wspaniały świat) , oglądanie optymistycznych filmów (film Sekret) , słuchanie śmiesznych historyjek (opowiadanie dowcipów na imprezie u znajomych)

Co pobudza Twoją ciekawość? Jakie doświadczenie najlepiej pamiętasz? Przypomnij sobie szczegóły: co wtedy widziałeś, słyszałeś, czułeś i myślałeś?
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
podróż w ciekawe miejsca (zwiedzanie jaskini Macocha łodzią), czytanie nowej książki opisującej odkrycia naukowe lub biznesowe (książka Poza schematem), programy telewizyjne o odkryciach (Zagadki wszechświata na Discovery)

Co budzi Twój entuzjazm? Jakie doświadczenie najlepiej pamiętasz? Przypomnij sobie szczegóły: co wtedy widziałeś, słyszałeś, czułeś i myślałeś?
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
działania które przynoszą wyniki lepsze od zaplanowanych (podwojenie wyników sprzedaży po skoncentrowaniu się na obsłudze wybranych kontaktów z listy)

Co buduje Twoją pewność siebie? Jakie doświadczenie najlepiej pamiętasz? Przypomnij sobie szczegóły: co wtedy widziałeś, słyszałeś, czułeś i myślałeś?
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
dokładne przygotowanie do szkolenia (przygotowanie skryptu szkolenia), trening mentalny (wizualizacja przebiegu mojego najdłuższego szkolenia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz