Dedykacja
Tę publikację dedykuję przede wszystkim handlowcom, którzy umawiają dla siebie spotkania. Dla nich to niejednokrotnie być albo nie być w pracy. Dedykuję ją również osobom, które umawiają spotkania dla handlowców. Dowiedzą się z niej, co zrobić aby praca stała się przyjemniejsza i bardziej skuteczna.
Trenerzy zajmujący się tematyką telemarketingu mogą zyskać nowe spojrzenie na temat umawiania spotkań. Część informacji mogą zaadoptować do swoich potrzeb przy prowadzeniu swoich szkoleń tematycznych.
Koordynatorzy grup handlowców (telemarketerów) umawiających spotkania mogą zyskać cenny wgląd, pozwalający im zrozumieć specyfikę pracy swojego zespołu.
Wprowadzenie
Na początku listopada 2010 roku zdecydowałem skoncentrować całą swoją uwagę, energię i czas na jednym aspekcie telemarketingu: telefonicznym umawianiu spotkań.
Przez wiele lat zajmowałem się umawianiem spotkań, windykacją należności, sprzedażą telefoniczną, obsługą reklamacji. W jednym obszarze telemarketingu uzyskiwałem ponadprzeciętne wyniki. Tą dziedziną jest umawianie spotkań przez telefon. Dlatego wybrałem ten temat jako swoją specjalizację.
Z czytelnikami tego e-booka będę dzielił się swoją wiedzą na różne sposoby (darmowe i płatne): odpowiadanie na pytania, dyskusje tematyczne, darmowe raporty, książki elektroniczne, nagrania audio, filmy video, kursy internetowe, tele konferencje, video konferencje, szkolenia stacjonarne, osobisty coaching.
Ponadto co jakiś czas będę informował o Ofertach Specjalnych, które przygotuję dla czytelników tego e-booka.
Poradnik jest podzielony na pięć części roboczych.
Część Pierwsza. Wybór Celu to prosty system, który pozwoli Tobie rozwinąć chęci i zaplanować działania. W tej części dowiesz się jak zamieniać problemy w cele, odkrywać prawdziwe przeszkody, uruchomić osobisty generator mocy, wyznaczyć etapy na drodze do celu i ustalić optymalną kolejność działań.
Część Druga. Model Rozmowy zawiera szczegółowe omówienie kolejnych etapów rozmów telefonicznych, co pomoże Tobie w przygotowaniach pisaniu własnych scenariuszy rozmów. Dowiesz się jak szybko budować porozumienie, dokonywać selekcji kontaktów telefonicznych, przedstawiać propozycję spotkania, radzić sobie z czterema grupami przeszkód i kiedy i jak kończyć rozmowę.
Część Trzecia. Kluczowe Umiejętności omawia umiejętności wykorzystywane w rozmowach i sposoby ich rozwijania. Dowiedz się jak wpływać na swój stan emocjonalny, jak ćwiczyć głos, nauczysz się notować słowa kluczowe, poznasz wzorce lingwistyczne sprawdzone w tysiącach rozmów, sposób prowadzenia treningu mentalnego, dowiesz się jak stosować pytania precyzyjne do zbierania informacji, poznasz typy rozmówców przydatne w telemarketingu i strategie decyzyjne rozmówców, oraz zaobserwujesz wpływ pozycji ciała na wyniki pracy.
Część Czwarta. Doskonalenie Działań zawiera prosty model umożliwiający obserwację wyników i doskonalenie pracy. Nauczysz się zauważać informacje zwrotne i odkrywać obszary wymagające doskonalenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz