czwartek, 3 stycznia 2013

Poradnik "Hipnotyczny Telemarketing"

Opinie czytelników książki "Hipnotyczny Telemarketing"

Książka bardzo dobra do czytania, napisana językiem sprzedawcy i ukazująca problemy sprzedawców telefonicznych. dzięki tej książce można łatwo przygotować szkolenie dla grupy sprzedawców telefonicznych i przygotować ich do pracy w telemarketingu, Polecam książkę każdemu kto ma zamiar sprzedawać towar w sklepach internetowych i kontaktuje sie z klientem. 
Sławomir Borowski Właściciel www.sofa.sklep.pl partner serwisu www.twojemiejscewypoczynku.pl

Książka jest super. Wprowadzając w życie różne sposoby komunikacji opisane w książce można sporo skorzystać. Myślę ,że mogę się ośmielić twierdzić , że dzięki tej książce zaczynam rozumieć, jak wielkie znaczenie ma pasja do tego, co się robi. Powiem krótko, w moim przypadku ''Hipnotyczny Marketing'' + działanie + własne zaangażowanie = większe sukcesy w pracy (pracuję w Call Center), a to mówi samo za siebie, prawda? Nie wierzysz, sprawdź sam. Polecam
Dominika

Książka bardzo praktycznie ukazująca bardzo wiele schematów rozmów. Dla tych , którzy naczytali się już teorii ,bardzo polecam tę książkę. Autor bardzo bezpośrednio a jednocześnie prosto opisuje zagadnienia związane ze skutecznym telemarketingiem.
Dawid Dysio

Ciekawa lektura, którą czyta się jednym tchem. Pozwala szybko skorygować błędy popełniane podczas prowadzenia rozmów telefonicznych, a zamieszczone w niej przykłady stanowią dobrą podstawę, na której można budować swój własny styl pracy z telefonem. Polecam!
Wojciech Turzański manager

Codziennie wykonuje setki telefonów w poszukiwaniu klientów i właśnie ten e-book bardzo mi w tym pomaga.
Aleksandra Sokol asystentka ds. sprzedaży

Dużo gotowych scenariuszy rozmów, dobra pozycja dla pracujących w telemarketingu.
Joanna Raus specjalista ds. rekrutacji

Bardzo pomocna lektura w budowaniu warsztatu telemarketera, handlowca posługującego się w codziennej pracy telefonem. Szczególnie polecam fragment dotyczący przygotowań do rozmowy. 
Jarosław Intek trener sprzedaży, coach

Napisane prostym, zrozumiałym językiem poparte konkretnymi przykładami
Adam Manager

Bardzo ciekawa książka, polecam każdemu kto jest zdeterminowany by zostać telemarketerem. Myślę, że gdybym chciała pracować w takim właśnie charakterze to "Hipnotyczny telemarketing" towarzyszyłby mi na co dzień.
Karolina Matuszak Handlowiec w firmie farmaceutycznej

Po lekturze poradnika "Hipnotyczny-telemarketing" wiem, że sukces sprzedaży jest ukryty w odpowiednim podejściu do rozmówcy, który jest po drugiej stronie słuchawki. Książka daje konkretne wskazówki oraz to co jest bardzo cenne przykłady z życia, jak to faktycznie działa. Sądzę, że jest to pozycja, którą warto nabyć - szczególnie jeśli ktoś chce się zajmować sprzedażą przez telefon
Rafał Jestem nauczycielem w szkole średniej

Przeczytałem '' od deski do deski '' jednym tchem! ta publikacja jest wręcz na wagę złota. POLECAM
Michał Skrzypacz Elektromechanik

Lektura pomogła mi zrozumieć to, co podświadomie wiem, odkryła nowe możliwości, pozwoliła bardzo obiektywnie spojrzeć na moje działanie. Publikacja bardzo dla mnie pożyteczna, nie skończy się na jednokrotnym przeczytaniu. Jest jak kamień polerski. Dziękuję.
Bożena Sołtys agent ubezpieczeniowy

Ksiązka napisana prostym językiem. Zawarte w niej treści "same wchodzą" do głowy. Na efekty przedstawionych w niej porad, z których już korzystam w moich codziennych kontaktach z klientami, przyjdzie nieco poczekać, bo to taka specyfika mojej pracy. Bardzo dziękuję autorowi za zadanie sobie trudu podzielenia się swoimi spostrzeżeniami z czytelnikami. Łączę wyrazy szacunku i znania.
Stefan Kraskowski

Calkiem niezla ksiazka dla telemarketerow, nic nie zastapi samego myslenia i dociekliwosci marktera ale ta ksiazka moze pomoc pokazac kilka scenariuszow dzialania ale i takze baze dzialania. Wszystko okraszone NLP ;)
Tomasz Budziszewski Jestem studentem SGH popoludniowym oraz agentem CU.

Doskonała pozycja, która może służyć dwóm celom. Cel pierwszy; jak podczas prowadzenia rozmowy telefonicznej "sprzedać" działalność naszej firmy i jak w dobie dużej konkurencji rynkowej pozyskać klienta podczas prowadzenia takiej rozmowy. Informacje zawarte w tym e-book'u pozwalają na wypracowanie własnego stylu i odpowiedniego kierunku w jakim powinno się dążyć do rzetelnego zaprezentowania swojej firmy podczas zainicjowania rozmowy telefonicznej. Cel drugi; jak nie dać się oszukać, decydując się na zakup towarów, czy też usług oferowanych Ci podczas rozmowy telefonicznej. Lektura tego e-book'a uczula nas na oferty typu: jesteś jedyny, tylko dla Ciebie, oferta limitowana, już mamy tylko dla Ciebie - bardzo atrakcyjne raty, bądź cena, właśnie wyjechał do Ciebie kurier... itp. itd. Tym samym uczy nas jak na zimno skalkulować oferty, które ewentualnie mogą nas zainteresować od niechcianych; czyli jak nie poddać się emocjom chwili przy ostatecznym podejmowaniu decyzji co do skorzystania z propozycji oferowanych przez telefon. Tak więc gorąco polecam tego e-book'a zarówno oferującym towary/usługi firmy przez telefon jak i potencjalnym klientom, którzy odbierają takie rozmowy telefoniczne.
Marek Olczak Doradca d/s Techniki Motoryzacyjnej Specjalista w zakresie automatyki pojazdów samochodowych ze szczególnym ukierunkowaniem na budowę i sterowanie hydrauliczne i elektroniczne automatycznych skrzyń biegów

Teraz mogę dzwonić :) ebook jest super, pokonałem wewnętrzny niepokój związany z dzwonieniem do klientów - co jest elementem mojej pracy. Już mam z górki, ważny fragment mojej pracy został ulepszony.
Jakub Jaszkin 20 lat -handlowiec, student, syn pomagający w rodzinnym biznesie

Książka bardzo przydatna. Telefonowanie, po przeczytaniu jej, staje się skuteczniejsze, a ilość umówionych spotkań z tzw. "zimnych telefonów" rzeczywiście wzrasta. Jeżeli Twoja praca polega na wykonywaniu telefonów - polecam Ci tą książkę!
Sylwester Doradca Finansowy

Na pewno jest interesujące i pomocne. Przeczytam jeszcze kilka razy. Polecam
Bogdan Plewa No cóż. Mam 43 lata i własną działalność gospodarczą.

Pozyskanie klienta to jeden z kluczowych elementów pozyskania klienta, wie o tym każdy kto bezpośrednio lub pośrednio zajmuje się sprzedażą. Książka ta w przejrzysty i ciekawy sposób prezentuje zagadnienia związane z rozmową telefoniczną, od rozmowy z pracownikiem, poprzez rozmowę rekrutacyjną, umawianie spotkania po sprzedaż przez telefon. Przedstawione jest wiele schematów rozmów, jak przygotować się psychicznie i technicznie do skutecznego telefonowania, w końcu jak tworzyć własne rozmowy i na co zwracać szczególną uwagę. Moim zdaniem obowiązkowa lektura dla każdego telemarketera, handlowca i kierownika sprzedaży. Gorąco polecam.
Marek Helman Dyrektor Sprzedaży - wspólnik - www.pareto-invest.pl Dystrybuuję programy rentierskie, lokaty oparte na rynku forex oraz na kontraktach terminowych.

Zajmuję się także optymalizacją podatkową... Wrażenia??? Piorunujące!!! Zastosowałam się do porad i zaleceń i przyznam się że to był strzał w dziesiątkę!!! Polecam każdemu z kim mam do czynienia. Książki są u mnie na porządku dziennym i zaglądam do nich tak często jak się da, żeby nic mi nie umknęło. Pozdrawiam
Beata Głuszek Zajmuję się dystrybucją i konsultingiem.

Ksiązka ta jest rewelacyjna:-) pokazuje jak skutecznie rozmawiać przez telefon:-) polecam serdecznie
Marzena Tomasiak Jestem niezaleznym doradcą finansowym, pomagam klientom gromadzic kapitał. Poza tym zajmuję sie tworzeniem własnej firmy, uczeniem własnych ludzi.

Książka jest po prostu świetna. Bardzo ją polecam. Jest w niej bardzo dużo skutecznych rad. Tę książkę po prostu się chłonie, nie czyta. Bardzo polecam!!!
Ewelina Trzaskowska Studentka rachunkowości, przedstawiciel ubezpieczeniowo-finansowy

Konkret. Dariusz Skraskowski opisuje konkretne rozmowy.Czytelnik uczy się dużo na przykładach, skryptach sprawdzonych w praktyce. Co najważniejsze - dopasowanych do polskiej specyfiki rynku! Warto mieć tego ebooka w swojej firmie. A jeśli pracujesz jako telemarketer - to warto mieć tę książkę przeczytaną kilka razy.
Piotr R. Michalak właściciel agencji doradztwa strategicznego

Książkę możesz kupić na stronie wydawnictwa tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz